1 Aralık 2013 Pazar

Yolculuk şimdilik kaydı ile sona eriyor!


Değerli blog takipçilerim;
Daha önce "Hasbihal" başlıklı yazıda da belirttiğim üzere Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan Dünya Klasikleri kültür hamlesiyle ilgili zorluklara rağmen gücüm yettikçe yayınları buradan paylaşmayı sürdüreceğimi ifade etmiştim. Vakit darlığına rağmen 2,5 yıla yakın bir süredir de zaman zaman yayınları sürdürdüm. Ancak geçtiğimiz hafta Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Eğitim Araçları ve Yayımlar Grup Başkanı Ercan ŞEN Bey'den bir telefon aldım. Yapılan bu işin yasal olmadığından bahseden sayın grup başkanı blog yayınlarını sonlandırmamı ancak bu işi resmi kanallar altında yapmamızın doğru olacağını belirterek beni umutlandırdı. Ben de kendilerinin bu ifadelerini "söz" telakki ederek yayınları kaldırmaya söz verdim. Kendisine mail yoluyla ulaşarak sizler de bu yolculuğumuza destek verirseniz belki de hayalim olan "Project Gutenberg" benzeri bir çalışmaya adım atarız diye düşünmekteyim. Yolculuğumuz şimdilik kaydıyla sona erecek. Blogta bundan sonra yeni yayın paylaşmayacağım ve var olan yayınları da  6 Aralık 2013 Cuma akşamüstüne kadar tuttuktan sonra kaldıracağım.
Bugüne kadar verdiğiniz destek için teşekkür eder, bundan sonrası için Ercan Bey'e atacağınız maillerle konuyu gündemde tutacağınıza inanıyorum.

Meb Dünya Klasikleri Blog'u

5 yorum :

  1. Project Gutenberg benim de hayalim, umarım gerçekleşir.

    YanıtlaSil
  2. İYİDE ADAM SİZİ KANDIRMIŞ BENCE SİZ YAYINA DEVAM EDİN, LİNKLERİ YENİLEYİN OLAY NETİCEYE ERMEMİŞ Kİ DEĞİL Mİ?

    YanıtlaSil
  3. meb dünya klasikleri nin yeniden yayınlanması ,yapılamıyorsa pdf olarak sunulmasını önemli buluyorum. ilgililere duyrulur..

    YanıtlaSil
  4. MEB yayınlarını burada tekrar yayınlar mısınız? Ya da nereden bulabiliriz yönlendirirseniz sevinirim? İyi günler dileklerimle...

    YanıtlaSil